متشریان گرامی توجه فرمایید : سفارشات ثبت شده از 21 اسفند به بعد، در اواسط فروردین به دست شما خواهد رسید.

پشتیبانی 24/7

784 94 655

حساب کاربری
علاقه مندی ها
تغییرات مهم در روند ثبت سفارش پرچم ساحلی

تغییرات مهم در روند ثبت سفارش پرچم ساحلی

تغییرات مهم در روند ثبت سفارش پرچم ساحلی
سرفصل ها
سرفصل ها

در راستای بهبود روند سفارش‌دهی و ارتباط با مشتریان، ما تصمیم به تغییراتی اساسی در روش‌های ثبت سفارش گرفته‌ایم. از تاریخ 3 آبان 1402 ، تمام سفارشات پرچم‌های تبلیغاتی (پرچم ساحلی ، پرچم رومیزی و پرچم تشریفات) به صورت اختصاصی از طریق وبسایت ما در دسترس شما خواهند بود.

شما می‌توانید سفارشات خود را به راحتی و به سرعت از طریق سایت ما ثبت کنید. این کار به شما این امکان را می‌دهد که جزئیات سفارشتان را به دقت وارد کنید و همچنین پیگیری سفارشات خود را بهبود بخشید.

نحوه سفارش پرچم ساحلی 

ثبت نام و ورود:
برای انجام سفارش از وبسایت ما، شما نیاز به ثبت نام خواهید داشت. لطفاً به سایت ما مراجعه کنید و یک حساب کاربری ایجاد کنید. همچنین، نام کاربری و شماره تماس خود را به پشتیبانی ارسال نمایید تا تخفیفات همکاری بصورت اتوماتیک برای شما فعال گردد .

نکته مهم : ارسال اطلاعات کاربری و شماره تماس پس از ثبت نام در سایت به شماره 09384445265  (تلگرام یا ایتا)

ثبت سفارش محصول مورد نظر :

پس از ثبت نام در سایت و ارسال نام کاربری و شماره تماس برای تیم پشتیبانی ما ، حساب کاربری شما به عنوان همکار فعال خواهد گشت ، پس از این مرحله شما میتوانید محصول مورد نظر خودتان طبق آموزش ویدئویی زیر سفارش دهید .

[aparat id=”hlkwV” width=”half”]

 

 

ما مطمئنیم که این تغییرات به ارتقاء تجربه شما در سفارش پرچم‌های تبلیغاتی کمک خواهد کرد. در صورتی که هر گونه سوال یا مشکلی دارید، لطفاً با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید. ما همیشه در خدمت شما هستیم.

شماره تماس پشتیبانی : 02165594784

با تشکر از توجه شما و اعتمادی که به ما دارید. با ارزوی موفقیت برای شما .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *