متشریان گرامی توجه فرمایید : سفارشات ثبت شده از 21 اسفند به بعد، در اواسط فروردین به دست شما خواهد رسید.

پشتیبانی 24/7

784 94 655

حساب کاربری
علاقه مندی ها
دستگاه لیزر فایبر مارکینگ

راه اندازی دستگاه لیزر فایبر مارکینگ

دستگاه لیزر فایبر مارکینگ
سرفصل ها
سرفصل ها

[vc_row css=”.vc_custom_1606405244786{margin-top: 1px !important;margin-right: 1px !important;margin-bottom: 1px !important;margin-left: 1px !important;background-color: #a7d686 !important;background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: cover !important;border-radius: 15px !important;}”][vc_column][vc_column_text]

مجتمع چاپ و تبلیغات ترسیم در راستای تکمیل تجهیزات بخش خدمات لیزر خود اقدام به خرید یک دستگاه لیزر فایبر مارکینگ نموده است . به امید خداوند متعال در هفته آینده راه اندازی خواهد شد و در خدمت تمام مشتریان گرانقدر خواهیم بود.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1606402808378{margin-top: -50px !important;}”][vc_column][vc_single_image image=”12660″ img_size=”full”][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1606402808378{margin-top: -50px !important;}”][vc_column][vc_column_text]

دستگاه لیزر فایبر برای حکاکی فلز و غیرفلز

دستگاه لیزر فایبر یکی از پیشرفته ترین و جدید ترین دستگاههای حکاکی و یکی از روشهای حکاکی و مارکینگ را در دنیا ارائه میدهد. امروزه این دستگاه حکاکی جدید در صنایع مختلفی وارد شده و کاربرد آن بتدریج در حال گسترش است. با دستگاه فایبر به آسانی میتوان بر روی مواد مختلف ازجمله : فلزات، پلاستیک، سنگ و متریال های مختلف حکاکی کرد.

به همین علت مشاغل و صنایع زیادی بدنبال بکار گیری از این تکنولوژی در حرفه و تولیدات خود هستند، و حتی اگر خریدار دستگاه حک فایبر نباشند. به عنوان سفارش می‌توانند از شرکت‌های فعال در صنعت چاپ بنر با دستگاه فایبر در زمینه تولیدات خود کمک بگیرند.

یکی از دقیقترین و پیشرفته ترین دستگاه حکاکی فلزات که در صنایع جهان رایج است دستگاه لیزر فایبر می باشد.دستگاه فایبر با انرژی نور لیزر به حکاکی و مارکینگ سطوح متفاوت را حکاکی میکند. در سالهای اخیر، نور لیزر یکی از اصلی‌ترین تکنولوژی‌های بکار برده شده در دستگاه برش و حکاکی است.

دستگاه‌های برش و مارکینگ، مانند دستگاه فایبر، از خصوصیات تنظیم‌ کردن اشعه لیزر بهره می‌برد.و یک نور قابل انعطاف است و به همین علت دستگاه‌های لیزر در تبلیغات بسیار مهم و تاثیرگذار هستند.اصلی ترین علت تفاوت این دستگاه با دستگاه‌های لیزری، استفاده از فیبرهای نوری میباشد.

که با روشن شدن دکمه دستگاه، نور لیزر فعال می‌شود و با بکارگیری فیبرهای نوری به سر نازل منتقل می‌شود. دستگاه فایبر از دو قسمت مکانیکی و دیجیتالی ساخته شده . در بخش دیجیتالی، طرح حکاکی مورد نظر کشید میگردد و به عنوان یک دستور به بخش مکانیکی ارسال می‌گردد. و بخش مکانیکی هم این دستور را اجرا میکند و با چرخاندن دستگاه در جهت های مختلف، حکاکی ایجاد می‌شود.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *